Intézd Nálunk vállalkozásod ügyeit

Könyvelés, Adótanácsadás, Bérszámfejtés, Cégindítás és egyéb ügyek intézése egy helyen!

Szolgáltatások

Könyvelőt váltanál vagy új vállalkozásba kezdenél?
Szolgáltatásaink széleskörben állnak a rendelkezésedre!

Célok:

Mivel a könyvelő cégek listája hosszú, ezért az én célom, hogy a lehető legszélesebben tudjam ügyfeleimet kiszolgálni, így a “hagyományos” könyvelői tevékenység mellett, számos más területen is támogatom őket.

Mivel az én szerepem egy cég életében bizalmi jellegű, így törekszem arra, hogy az általam nyújtott információk birtokában is mindenki biztonságban érezze magát, és úgy érezze, hogy a széleskörű lehetőségeknek köszönhetően nem maradt nyitott kérdés a cég működését illetően.

A könyvelőiroda Budapest, Monor, Vecsés, Gyál, Üllő, Gyömrő, Nyergesújfalu, Bajna, Bajót, Tát, Esztergom és vonzáskörzetéből személyesen (is) várja az ügyfeleket, ezen kívül online könyvelés is működik.

Cégalapítás, Székhelyszolgáltatás támogatásával várjuk az induló cégek tulajdonosait.

Könyvelés

A könyvelés sok vállalkozónak azt jelenti, hogy a számlákból elkészül egy ÁFA. 

Sokszor hallom, hogy „nekem nincs is sok számlám”. 

A könyvelés számomra nem csak a számlákból bevallás készítése, hanem az ügyfelem támogatása a sikeressé válásban. 

Hibás könyveléssel rengeteg probléma adódhat, ami akár egy cég életébe is kerülhet, romba döntve így terveket, célokat és álmokat.

Egy vállalkozás szabályos könyvelése alapfeltétele egy eredményes vállalkozásnak.

Könyvelés

A könyvelésen felül a számomra kiemelkedően fontos, hogy minden nap figyeljem a különböző könyvelői fórumokat, híreket, mikor milyen lehetőségek adónak ügyfeleim számára. Így nyertünk weboldal készítést, így lett kedvezményes üzlethelységünk, és még sorolhatnám a sikeres projektjeink számát. A támogatásokról nem maradnak le az ügyfeleim. 

A Beablon Könyvelőrodánál nincs konzultációs időkorlát. A cégek és vállalkozók havonta fix összeget fizetnek. Ezek tartalmazzák a könyvelést, a bevallások készítését, a rendelkezésre állást. Bármikor hívhatnak az ügyfelek munkaidőben, mert sokszor előfordul, hogy egy döntést azonnal kell meghozni, nem pedig majd, amikor konzultációt kérek (a jövőben).

Esetenként a nem könyvelői feladatokban is segítem ügyfeleim. Ezen felül vannak eseti ügyek, melyeknek külön díjazása van. 

A könyvelőiroda Budapest, Monor, Vecsés, Gyál, Üllő, Gyömrő, Nyergesújfalu, Bajna, Bajót, Tát, Esztergom és vonzáskörzetéből személyesen (is) az ügyfeleket, ezen kívül online könyvelés is működik.

Cégalapítás, Székhelyszolgáltatás támogatásával várjuk az induló cégek tulajdonosait.

A munkám által lefedett területek

Cégalapítás

Az esetek nagy részében, ha a keresőbe beírjuk a “cégalapítás” kulcsszót, akkor első információként az ügyvédek és székhelyszolgáltatók weboldalait találjuk.

Pedig az ügyfelek érdeke azt kívánná, hogy az ötlet megszületése után egy könyvelő felkeresése legyen a következő lépés.

A könyvelő cégek listája hosszú, ezért fontos, hogy egy helyen megtaláljunk mindent -Cégalapítás – Székhelyszolgáltatás – “olcsó könyvelő” vagy online könyvelés igénye mellett. A cégalapítás ügyvédi közreműködéséhez kapcsolatot Budapesten, Vecsésen és Ócsán személyesen és online tudok ajánlani.

Nagyon fontos, hogy az álmok mellett az adózásról, kötelezettségekről is megfelelő ismeretünk legyen, mielőtt az ügyvéd beadja a cégalapításhoz szükséges papírokat.

Cégalapítás

Az alábbi pontokkal igyekszem a leendő cégtulajdonosoknak segíteni, hogy mi mindenre kell választ találniuk a konkrét alapítás előtt:

Bérszámfejtés

A bérszámfejtő azokkal a feladatokkal foglalkozik, amelyek az alkalmazottak béreinek és juttatásainak kiszámításához és nyilvántartásához kapcsolódnak.

Ő felelős az alkalmazottak fizetésének megfelelő és pontos kiszámításáért, az adók és járulékok levonásáért, valamint a juttatások és a különböző pótlékok figyelembevételéért. A bérszámfejtő nyomon követi az alkalmazottak munkaidőt, szabadságait, és egyéb munkával kapcsolatos ügyeket.

Sokan azt hiszik, hogy a könyvelő minden vállalkozási feladatot ellát. Valójában a könyvelés és a bérszámfejtés két külön terület.

 

Bérszámfejtés

A bérszámfejtési szolgáltatásommal a következő pontokban tudok segíteni:

Székhelyszolgáltatás

A cégalapításhoz szükséges, hogy találjunk egy megfelelő székhelyet. Enélkül nincs cégbejegyzés és a NAV is töröli az adószámot, amennyiben a megadott székhelyen nem találja a vállalkozást.

Ha az üzleti tevékenység jellege nem követeli meg az állandó irodát, az állandó személyzetet, így nem lesz saját üzlete, irodája, akkor is szükséges egy bejelentett székhely. A székhely saját tulajdonú ingatlanban, vagy olyan bérleményben is lehet, ahol a tulajdonos hozzájárulást ad. Amennyiben nincs ilyen ingatlan, abban az esetben szükséges székhelyszolgáltatókhoz fordulni.

Amennyiben székhelyszolgálatra van szükség, Budapesten III. kerületben állok rendelkezésükre.

Székhelyszolgáltatás: 1032 Budapest, (III. kerület) Kiscelli u. 16. utcafront

Székhelyszolgáltatás árak: az Árak oldalon megtalálható.

SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS

Székhely szolgáltatás

A jó székhelyszolgáltatás kiválasztása kiemelt fontosságú, hiszen ha sok a cégtörlés és/vagy NAV nyomozás folyik az adott szolgáltatónál, akkor van olyan bank, aki oda már a pénzmosás törvény miatt nem is ad bankszámla szerződést. Ezért is elengedhetetlen, hogy a székhelyszolgáltató stabil és megbízható háttérrel rendelkezzen, és biztonságot nyújtson az ügyfeleinek.

Székhelyszolgáltatást biztosítok azon ügyfeleim számára, aki a könyvelési feladatokat is rám bízza.

Vállalkozásomnál garantáljuk, hogy székhelyszolgáltatásunk mögött stabil és megbízható háttér áll, így biztosítva a cégek számára a biztonságos működést és a problémamentes üzletmenetet. A körültekintő választás és az alapos vizsgálatok segítségével biztos lehet abban, hogy cégének székhelye a megfelelő kezekben van.

Amit biztosíani tudok:

Könyvvizsgálat

A könyvvizsgálat az ellenőrzési rendszer egyik eleme. A könyvvizsgálat a tulajdonosok megbízásából elvégzett speciális, komplex ellenőrzési folyamat, egy független szakértői véleményalkotás, a megbízó számviteli rendszerének felülvizsgálata, a vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetéről közzétett adatok megbízhatóságának, valódiságának hitelesítése egy ésszerű díjazás ellenében.

A könyvvizsgálat kulcsfontosságú szerepet tölt be az általános és a piaci bizalom, a hitelesség megteremtésében, megőrzésében vagy éppen annak helyreállításában.

A könyvvizsgálat átfogó célja – nagyon leegyszerűsítve-, hogy kellő bizonyosságot szerezzen arról, hogy a pénzügyi kimutatások (éves beszámoló, konszolidált éves beszámoló stb.) egésze nem tartalmaz akár csalásból, akár hibából eredő lényeges hibás állítást;

KÖNYVVIZSGÁLAT

A könyvvizsgálati kötelezettséget főként a számviteli törvény írja elő.
Azért főként, mert az általános szabály mellett más jogszabály is bármikor kötelezővé teheti a könyvvizsgálatot.

Uniós pályázati támogatás esetén is előírhatják, hogy a program megvalósítása után a teljes elszámolást könyvvizsgálóval kell ellenőriztetni. Az általános szabályok szerint azoknak a cégeknek kötelező a könyvvizsgálat, amelyek a számviteli törvény hatálya alá tartoznak, és kettős könyvelést alkalmaznak. Egyéni vállalkozók nem tartoznak a törvény hatálya alá, nekik nem kell könyvvizsgálatot végezni. Az általános szabály alól szerencsére a törvény azonnal felmentést is ad a kisebb, a megszabott értékhatárt el nem érő társaságoknak. Az értékhatár 2017-ben megváltozott, magasabb lett, ami azt jelenti, hogy több ezer vállalkozás mentesült a könyvvizsgálati kötelezettség alól.

Amennyiben könyvvizsgálóra lenne szüksége, keressen bizalommal.

Szabályzatok készítése

A könyvelők egy harmada nem foglalkozik azzal, hogy elkészítse az ügyfelei szabályzatait. Nekik vajon ki készíti el? Van egyáltalán kötelezően elkészítendő szabályzatuk? Tudják, ezek a cégvezetők, hogy mit kockáztatnak?

Az alakulást követő 90 napon belül a vállalkozás vezetője köteles elkészíteni a vállalkozás szabályzatait és iratmintáit. Az adóhatóságok ellenőrzéskor ezeket elsőként kell bemutatni, és akkor már igen nehézkes ezt utólag pótolni, és összhangba hozni az addigi eseményekkel.

A szabályzatok hiánya esetén 200.000 Ft-ig terjedő mulasztási bírság szabható ki.

Egy újonnan alakult vállalkozás beindítása nagyon sok időt és energiát igényel, így érthető, hogy ezen törvényi kötelezettségre nem jut elég idő.

A számviteli törvény rendelkezik arról, hogy a gazdálkodónak ki kell alakítani és írásba kell foglalnia az adottságainak megfelelő számviteli politikát.

Jogásszal való együttműködéssel vállalunk panaszkezelést, GDPR és egyéb szabályzatok elkészítését is. Szerződések, valamint szabályzatok készítésére vonatkozó szolgáltatásunk bármely vállalkozás számára elérhető, így fordulj hozzánk bizalommal! 

A szabályzatok ill. a szerződések elkészítésének díját mindig egyedi felmérések alapján határozzuk meg.

Szabályzatok Készítése

A számviteli politika keretein belül írásban kell rögzíteni az e törvény által előírt szabályzatokat:

Rövid határidő vállalása mellett készítem el, az Ön cégére adaptált szabályzatokat. Az általam elkészített szabályzatokat minden évben a törvényi változásoknak megfelelően frissítem is, megrendelés alapján.

A kötelező szabályzatokon túl – a teljesség igénye nélkül – az alábbiak elkészítésében tudok segíteni:

Kérj árajánlatot most!